Stránky

úterý 12. listopadu 2013

Čokoládové ozdoby

Snažím se tento příspěvek napsat a nafotit už nějaký ten pátek. Průběh mé snahy je vždycky stejný. Vyrazím nakoupit čokoládu a plánuji si, co všechno z ní vytvořím... kolečka, mističky, lístky, spirály, motýlky, srdíčka... Dorazím domů a řeknu si, že kousek si přeci můžu dát. Nemám čas na tvoření čokoládových ozdob, ale čas na snězení dalšího kousku čokolády si vždy najdu. A najednou čokoláda nikde. Předevčírem jsem koupila dvě 150 g tabulky a teď už mám jen jednu... tak já jdu zase nakoupit.

Rozhodně musíme začít knírem. Knír se teď nosí všude (ovšem ne tam, kde bylo běžné nosit ho dřív). Prý je to symbol mužství, ale nosí ho i ženy. Na tričkách, na hrnečcích… Všichni ho zbožňují a obdivují, je hrozně vtipný a vždycky tak krásně zatočený a upravený. Občas bych chtěla být knírem.


Pro originální čokoládové ozdoby můžete využít třeba bublinkovou folii:


Nebo si nakreslit nějaké ty ornamenty a kytičky:


Postup:

Rozpustíme čokoládu a naplníme jí cukrářskou zdobící tužku (prodává Tescoma) nebo láhev na omáčku s velmi malým otvorem. Také můžeme použít zdobící sáček, ale je potřeba odstřihnout jen velmi malý kousek. Připravíme si šablonu, kterou vytiskneme nebo nakreslíme. Šablonu dáme pod pečící papír a můžeme začít tvořit. Ozdoby necháme ztuhnout při pokojové teplotě.

Pokud se vám příspěvek líbil a byl vám užitečný, máte-li nějaký dotaz nebo je-li v příspěvku něco špatně, napište mi komentář.


Chcete-li se dozvědět o nových příspěvcích jako první, dejte mi like zde.

Mějte se krásně, já jdu jíst čokoládové ozdoby ^_^

2 komentáře:

  1. Ahoj, jakou čokoládu na to používáš?
    DS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, používám klasickou mléčnou, tmavou nebo bílou. Všechny se snadno rozpustí a poté opět ztuhnou.

      Vymazat